Termijnen NETEXCARE

9 december 2016

Uitgelichte afbeelding voor Termijnen NETEXCARE

Middels dit nieuwsbericht willen wij onze NETEX-leden er graag aan herinneren dat de aanvraagtermijn van een informatieve + formele beoordeling bij NETEXCARE drie weken bedraagt. Deze termijn start op het moment dat het artikel door de consument bij u wordt afgehaald.

Na het verstrijken van de termijn van drie weken is het in beginsel niet meer mogelijk om de klacht voor te leggen aan NETEXCARE, tenzij er sprake is van een verschoonbare termijnoverschrijding. Dit is ook zo bepaald in de NETEX-Leveringsvoorwaarden. De reden hiervoor is dat een technisch deskundige een artikel op een juiste wijze moet kunnen beoordelen. Hiervoor is het formeel van belang dat een artikel niet is aangetast door externe invloeden.

Van een verschoonbare termijnoverschrijding is slechts sprake in uitzonderlijke gevallen, namelijk wanneer u of de consument er redelijkerwijze niets aan kon doen dat de klacht te laat is ingediend bij NETEXCARE. Daarom willen wij u meegeven om op deze termijn van drie weken te letten.

Meer nieuwsberichten

Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor NETEX Visie en Beleid
23 september 2021
NETEX Visie en Beleid
Verder lezen
30 september 2022
Een goed bed als basis voor hotelbeleving van de gast!
Verder lezen
Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor NETEX NIEUWSBRIEF 2 juni 2022
8 juni 2022
NETEX NIEUWSBRIEF 2 juni 2022
Verder lezen