Promofilmpje Good-Clean

21 april 2020

Uitgelichte afbeelding voor Promofilmpje Good-Clean

Het is natuurlijk heel raar dat ineens een groot deel van het bezoek in de winkels en de omzet in de stomerij/wasserij van het ene op het andere moment wegvalt.

Theo Jonkhout van Stomerij en Wasserij Good-Clean is ervan overtuigd dat er veel onduidelijkheid en angst is ontstaan bij de (mogelijke) klanten. Middels het promofilmpje hoopt hij de mensen persoonlijk het vertrouwen te geven dat het bedrijf altijd bereikbaar is en voor hen klaarstaat op alle mogelijke manieren die er tegenwoordig geboden worden. Hij hoopt dat de klanten dit kunnen waarderen en via Good-Clean weer het vertrouwen krijgen om bijvoorbeeld weer naar de stomerij te gaan of het wasgoed op te laten halen. Ook wordt in het filmpje (klik hier) duidelijk dat alle servicepunten gewoon dagelijks geopend zijn.

Meer nieuwsberichten

Actueel Uitgelichte afbeelding voor Stomerij van Kan winnaar “NETEX Marketing Jaarprijs 2015”!
23 maart 2015
Stomerij van Kan winnaar “NETEX Marketing Jaarprijs 2015”!
Verder lezen
Actueel Uitgelichte afbeelding voor Global Best Practices Awards 2022 Expo Detergo Milaan
27 januari 2022
Global Best Practices Awards 2022 Expo Detergo Milaan
Verder lezen
Nieuws leden
1 februari 2016
BPF Textielverzorging: Afsluiting Entrance 13 februari a.s.
Verder lezen