Consumentenklacht

U hebt een artikel laten behandelen door een NETEX textielreiniger en u was niet tevreden met het resultaat. Wat vervelend zeg! Heeft u geprobeerd met de textielreiniger een oplossing te vinden? In de meeste gevallen komen NETEX textielreinigers en hun klanten samen tot een snelle en redelijke oplossing. Is dat niet gelukt? Dan kunt u uw klacht kenbaar maken bij NETEXcare.

Met het onderstaande aanmeldformulier kunt u behandeling van uw klacht door NETEXcare aanvragen. Lees eerst de folder ‘Hoe werkt de NETEXCARE Klachtenregeling?’ en Veelgestelde vragendoor voordat u het formulier verstuurt. Dan weet u van te voren precies hoe de procedure werkt en onder welke voorwaarden uw klacht in behandeling wordt genomen.

Aan de behandeling van de klacht door NETEXcare is een bijdrage in de behandelingskosten van €22,50 (voor artikelen met een aankoopwaarde tot €100,-) of €40,- (voor artikelen met een aankoopwaarde vanaf €100,-) verbonden.

Let erop dat u de benodigde stukken aan NETEXCARE met het ingevulde formulier mee stuurt:

  • Het betreffende artikel.
  • Het aankoopbewijs van het artikel waarop het aankoopbedrag staat vermeld.
  • De afgiftebon die u van de stomerij ontving toen u het artikel ter reiniging af gaf.

Download hier het Aanmeldformulier Formele Beoordeling

Dit formulier kan digitaal (ingescand per e-mail) verstuurd worden naar:

netexcare@netex.nl

U kunt dit formulier ook per post versturen naar:

NETEXCARE

085 – 902 93 80

Bezoekadres:
Buys Ballotstraat 4
4207 HT Gorinchem

Postadres
Secretariaatsbureau van NETEXCARE
Postbus 3066
4200 EB Gorinchem