NETEXCARE voorziet in een behoefte

8 december 2022

Uitgelichte afbeelding voorNETEXCARE voorziet in een behoefte

NETEXCARE heeft haar waarde in de afgelopen jaren bewezen. De klachtenafhandeling verloopt veelal snel en efficiënt. In sommige gevallen stagneert de afhandeling. Soms worden klachten pas na veel discussie tussen stomerij en klant alsnog gemeld. Daarmee gaat veel tijd verloren en wordt de beoordeling voor de technisch deskundigen alleen maar bemoeilijkt. Emoties zijn dan ook vaak al hoog opgelopen. Tijdige melding kan de nodige problemen voorkomen. Niet voor niets is in de Algemene Leveringsvoorwaarden een termijn van drie weken opgenomen. In het geval een melding en het artikel waar de klacht betrekking op heeft, op vrijdag bij NETEXCARE is, kan deze op de daarop volgende dinsdag verwerkt worden. U ontvangt dan diezelfde week nog het rapport. Dit geldt  alleen voor Informatieve Beoordelingen.

Een succesvolle afhandeling van een klacht door NETEXCARE staat of valt met tijdige melding binnen drie weken maar ook met de vraag of de Algemene Voorwaarden van toepassing zijn. De klant moet bij inname van een artikel gewezen worden op deze Algemene Voorwaarden en de kans krijgen deze in te zien (informatieplicht). Daarnaast moet de klant de algemene voorwaarden ook aanvaarden. Pas als hieraan voldaan is, zijn de voorwaarden van toepassing!

Natuurlijk moet verwezen worden naar de juiste Algemene Voorwaarden. Dit is de versie 2018 die op de NETEX-website te vinden is.

De NETEX-website biedt klanten en u onder “NETEXCARE” uitgebreide informatie over de procedure. Onder meer een handleiding voor de consument waarin bijvoorbeeld beschreven staat dat de eerste fase, de Informele Beoordeling, voor de consument geheel kosteloos is.

Samen met NETEXCARE, kunt u laten zien dat u optimale klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan. “Iedere klacht is een kans”.

Let op: Tussen kerst en oud- en nieuwjaar zal NETEXCARE verminderd beschikbaar zijn. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk uw NETEXCARE pakketten vanaf donderdag 22 december 2022 naar het nieuwe adres te sturen (Buys Ballotstraat 4, 4207 HT in Gorinchem).

Meer nieuwsberichten

Nieuws leden
5 februari 2018
Geen premiekorting meer maar loonkostenvoordeel!
Verder lezen
Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voorNETEX Update Corona | 73
16 februari 2021
NETEX Update Corona | 73
Verder lezen
Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voorNETEX en UN Global Compact Ten Principles
9 februari 2018
NETEX en UN Global Compact Ten Principles
Verder lezen