Hogere klanttevredenheid door cursus TCT

11 november 2022

Wat is klanttevredenheid?

Klanttevredenheid zegt iets over in hoeverre de producten en diensten van een bedrijf aan de verwachtingen van de klant voldoen. Heb je al een geruime tijd een goede relatie met een klant? Dan heeft een mindere ervaring niet direct impact op de tevredenheid. Het is wel van belang dat er een volgende keer weer aan de verwachting wordt voldaan.

De klant dient in die mate verrast en enthousiast te zijn, dat hij zich met het bedrijf verbonden voelt. Om een dergelijk gevoel van waardering te creëren, is een investering nodig. Bedrijven die klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan, besteden extra aandacht aan het maken van een positieve indruk.

Cursus Klanttevredenheid

Het is precies daarom dat TCT de cursus klanttevredenheid aanbiedt. Tijdens deze cursus leer je onder andere hoe je de klant kan begroeten en aanspreken, je leert te kijken naar hoe je eigen houding en opstelling tegenover een klant is. Maar ook leer je om te gaan met klanten die niet tevreden zijn en hoe je met klachten omgaat.

Dit alles door middel van oefenen met praktijksituaties en voorbeeldscenario’s. Onder begeleiding van een ervaren trainer ben je afwisselend met theorie en praktijk bezig.

Schrijf je medewerkers nu in, zodat uw klanten met een glimlach professioneel worden geholpen aan de toonbank.

De laatste praktijkdag klanttevredenheid van dit jaar wordt gehouden op 8 december 2022. Mocht u buiten deze geplande datum bijv. een In Company training klanttevredenheid willen plannen, laat ons dan uw wensen weten.

Neem voor inschrijving contact op met het TCT secretariaat of neem eens een kijkje op onze website www.tct.nl .Het secretariaat van TCT is dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 0344 – 650431 of via de mail op tct@tct-nl.nl.

Meer nieuwsberichten

Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voorNETEXCARE: juiste leveringsvoorwaarden en kosten
5 februari 2020
NETEXCARE: juiste leveringsvoorwaarden en kosten
Verder lezen
Actueel Uitgelichte afbeelding voorMinder klachten NETEXCARE: vertrouwen hoog
8 februari 2024
Minder klachten NETEXCARE: vertrouwen hoog
Verder lezen
CAO Updates Uitgelichte afbeelding voorCAO TV Update (25 maart 2021)
25 maart 2021
CAO TV Update (25 maart 2021)
Verder lezen