NETEXCARE: meet matrashoezen en gordijnen op bij inname!

17 juni 2021

Uitgelichte afbeelding voor NETEXCARE: meet matrashoezen en gordijnen op bij inname!

Als matrashoezen of gordijnen bij een stomerij gebracht worden, is het belangrijk dat ze in het bijzijn van de klant worden opgemeten.

Op het moment dat er een klacht van krimp binnenkomt bij NETEXCARE, is het noodzakelijk om de oorspronkelijke maat zwart op wit te hebben staan.

Regelmatig missen het reinigings- en samenstellingsetiket. Vraag hier gerust naar bij de klant, voordat u de opdracht aanneemt. Soms heeft de consument deze informatie namelijk bij de aanschaf gekregen. U kunt dan op gedegen basis besluiten om het artikel wel of niet te reinigen, zo nodig op eigen risico van de klant. Denkt u er dan wel aan dit specifiek op de bon te zetten en de klant daar voor akkoord op te laten ondertekenen? Maak hier vervolgens ook nog een foto van.

Meer nieuwsberichten

Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor <strong>NETEXCARE: Gewatteerde jas reinigen: wie draagt het risico?</strong>
26 april 2023
NETEXCARE: Gewatteerde jas reinigen: wie draagt het risico?
Verder lezen
Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor NETEX Update Corona | 63
1 december 2020
NETEX Update Corona | 63
Verder lezen
16 september 2022
Mewa gaat voluit voor duurzame ontwikkeling
Verder lezen