NETEXCARE: meet matrashoezen en gordijnen op bij inname!

17 juni 2021

Uitgelichte afbeelding voorNETEXCARE: meet matrashoezen en gordijnen op bij inname!

Als matrashoezen of gordijnen bij een stomerij gebracht worden, is het belangrijk dat ze in het bijzijn van de klant worden opgemeten.

Op het moment dat er een klacht van krimp binnenkomt bij NETEXCARE, is het noodzakelijk om de oorspronkelijke maat zwart op wit te hebben staan.

Regelmatig missen het reinigings- en samenstellingsetiket. Vraag hier gerust naar bij de klant, voordat u de opdracht aanneemt. Soms heeft de consument deze informatie namelijk bij de aanschaf gekregen. U kunt dan op gedegen basis besluiten om het artikel wel of niet te reinigen, zo nodig op eigen risico van de klant. Denkt u er dan wel aan dit specifiek op de bon te zetten en de klant daar voor akkoord op te laten ondertekenen? Maak hier vervolgens ook nog een foto van.

Meer nieuwsberichten

11 november 2022
Digitaal Communicatie Platform vordert gestaag
Verder lezen
Actueel
16 maart 2017
CERCLEAN®: eerste internationale certificaten uitgereikt tijdens Laundry Experience Event!
Verder lezen
23 december 2022
Tech-platform faciliteert recycling en gratis inzameling verpakkingen voor bedrijven
Verder lezen