Kindermode merk Seabass maakt klanten aandeelhouders met loyalty programma

21 april 2022

Uitgelichte afbeelding voorKindermode merk Seabass maakt klanten aandeelhouders met loyalty programma

Kindermode merk Seabass introduceerde onlangs het loyaliteitsprogramma Seabass Club. Iedereen die zich aanmeldt ontvangt als welkomsgeschenk één aandeel en wordt daarmee aandeelhouder van Seabass. Vervolgens krijgt een Seabass Club Member bij iedere besteding van 25 euro één aandeel.

De clubmembers krijgen een persoonlijke digitale wallet op aandelenplatform Eyevestor, waar de aandelen van Sebass te verkrijgen zijn. Zo kan men zijn aandelen terugvinden. Het bedrijf reserveert 100.000 aandelen voor het loyaliteitsprogramma van 2022.  Bij ‘de eerste fundingronde van 2022’ gaat het om 350.000 stukken. Medeoprichter Barry van Ruiven geeft aan dat klanten mede-eigenaar maken een logische stap is voor het bedrijf, omdat het een coöperatie is.

Vorig jaar oktober al ging het bedrijf de online aandelenmarkt op. In april wordt er een publieke funding ronde geopend. Verder begint het bedrijf in april met de verkoop van de collectie in België, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Italië.

Meer nieuwsberichten

Actueel zakelijk Uitgelichte afbeelding voorNieuwe locatie Bodegraven voor Stomerij Primeur
29 februari 2016
Nieuwe locatie Bodegraven voor Stomerij Primeur
Verder lezen
Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voorTopcleaning Harderwijk has won the NETEX Marketing Year Award.
24 maart 2016
Topcleaning Harderwijk has won the NETEX Marketing Year Award.
Verder lezen