NETEXCARE: informatieve beoordeling kosteloos

4 juni 2021

Uitgelichte afbeelding voor NETEXCARE: informatieve beoordeling kosteloos

Klachten worden aan de toonbank opgelost. Omdat dat niet altijd lukt heeft NETEX met succes ruim 10 jaar geleden de NETEXCARE Geschillenregeling geïntroduceerd. De klachtenbehandeling is snel, effectief en goedkoop. Veel klachten kunnen na de eerste Informatieve Beoordeling afgehandeld worden met de klant.

Extra voordeel van de regeling is dat deze informatieve beoordeling voor consumenten kosteloos is!

Alléén in geval van een tweede, Formele Beoordeling moet de consument, als hij deze aanvraagt, kosten betalen die, als hij in het gelijk wordt gesteld, vergoed krijgt. U kunt voor informatie de folder op de website nalezen via deze link:

https://www.netex.nl/wp-content/uploads/2018/08/131407247-Folder-consumenten-kort-2016.pdf

Meer nieuwsberichten

Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor NETEX Update Corona | 55
2 november 2020
NETEX Update Corona | 55
Verder lezen
Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor Laundry Experience Event: heeft u de enquête al ingevuld?
7 april 2017
Laundry Experience Event: heeft u de enquête al ingevuld?
Verder lezen
Nieuws leden Uitgelichte afbeelding voor <strong>Nieuwe datumvoor de NETEX Algemene Ledenvergadering: 10 mei 2023</strong>
19 april 2023
Nieuwe datumvoor de NETEX Algemene Ledenvergadering: 10 mei 2023
Verder lezen